2007年10月13日 星期六

Motor Diesel www.tool-tool.com

Bewise Inc. www.tool-tool.com Reference source from the internet.

A patente sobre o motor de Rudolf Diesel en 23. 02. 1893

A patente sobre o motor de Rudolf Diesel en 23. 02. 1893

O motor Diesel ou motor de ignición por compresión é un motor de combustión interna inventado polo enxeñeiro alemán Rudolf Diesel (1858-1913), en que a inflamación do combustíbel se fai polo aumento na temperatura provocado pola compresión da mistura inflamábel. Na cámara de combustión chea de ar comprimido inxectase un óleo nón momento de máxima compresión, a alta temperatura fai que o óleo se vaporice e se inflame. Desenvolveu ese método cando aperfeizoaba motores para substituir as máquinas a vapor.

[editar] Tecnoloxía

Non existe propiamente unha invención para un motor a óleo diesel, o que existe é a adecuación de un motor convencional, de catro tempos ou dous tempos, para un sistema de alimentación por inxección, en vez de aspirado e ausencia completa do Sistema de ignición eléctrica. O ar é admitido e comprimido nun cilindro (motor) atinxindo mais de 600ºC(a temperatura dun gas está ligada á presión pola Lei de Gay-Lussac), entón nun momento en que seria creada a faísca "no ponto morto superior" en un motor a gasolina, nun diesel é inxectado o combustíbel a alta presión directamente na cámara de combustión, o combustíbel vaporizase e comeza a combustión.

Cando ou tempo está frio, o ar ao ser comprimido poderá non atinxir a temperatura suficiente para a primeira ignición mas eses obstáculos teñen vido a desaparecer en virtude das inxeccións electrónicas directas e a maior rotación do motor de partida. Nos modelos antigos ou lugares moi frios costúmase usar velas de incandescencia nun tubo de admisión para minimizar ese efeito sendo que alguns motores estacionarios ainda usan buchas de fogo e a partida é feita con manivelas.

Tradicionalmente ou ciclo diesel utilizábase en motores grandes e de poucas rotacións por minuto que utilizaban un ciclo de dous tempos (principalmente en navíos e camións), embora no seu uso en automóbeis usa-se un ciclo de catro tempos.

[editar] O ciclo Diesel ideal

P-v Diagrama do ciclo diesel ideal. O ciclo vai de 1 a 4 en sentido antihorario.

P-v Diagrama do ciclo diesel ideal. O ciclo vai de 1 a 4 en sentido antihorario.

Na imaxe vese o diagrama P-v do ciclo diesel ideal; onde P é a presión e v é o volume específico. O ciclo diesel ideal consta dos seguinte pasos:

  • De 1 a 2 compresión isentrópica (azul)
  • De 2 a 3 aquecemento a presión constante reversíbel (vermello)
  • De 3 a 4 expansión isentrópica (marelo)
  • De 4 a 1 arrefriamento reversíbel a volume constante (verde) [1]


  • O traballo en (Win) realizao o pistón comprimindo o fluído
  • A calor (Qin) aportaa a combustión do fuel
  • O traballo en (Wout) efectuao o fluído ao se expandir, producindo un torque
  • A calor (Qout) evacuase co ar de exhaustión.

O combustíbel utilizado actualmente polos motores diesel é o gasóleo (O invento orixinal rodou con óleo vexetal ), un hidrocarburo obtido a partir da destilación do petróleo a temperaturas de 250ºC e 350ºC. Recentemente, o diesel de petróleo ven sendo substituído polo biodiesel e por óleo vexetal a partir da tecnoloxías de conversión, que son fontes de enerxía renovábel.

Onde se ten feito mais evolución neste tipo de motorización mais eficiente que ou seu conxénere a gasolina é no campo da inxección directa, nomeadamente nas de alta presión como ou inxector-bomba e ou "common-rail", que posibilitan a obtención de mais potencia e ainda menor consumo e menos ruído de funcionamento.

[editar] Funcionamento

O ciclo real de un motor Diesel segue con unha razoábel aproximación o ciclo teórico composto polas evolucións:

  1. Compresión isentrópica
  2. Parte de introdución de calor a volume constante (isócora) e Parte de introdución de calor a presión constante (isobárica)
  3. Expansión isentrópica
  4. Rexeición de calor a volume constante (isócora)

Este ciclo, tal como descrito, chama-se Ciclo Misto. Cando a totalidade da enerxía é introducida a presión constante o ciclo chama-se Ciclo Diesel.

O ciclo inicia-se co émbolo no Ponto Morto Superior (PMS). A válvula de admisión está aberta e o émbolo ao descer aspira o ar para dentro do cilindro.

O émbolo atinxe ou Ponto Morto Inferior (PMI) e iniciase entón a compresión. A temperatura do ar dentro do cilindro aumenta substancialmente, ou que é fundamental para a ignición nun motor Diesel.

Pouco antes do PMS ou combustíbel comeza a ser inxectado en finas gotículas co propósito de se vaporizar facilmente e, en mistura co ar quente, acaba por se auto-inflamar. A combustión é controlada pela taxa de inxección de combustíbel. ou combustíbel comeza a ser inxectado un pouco antes do PMS devido ao feito de demorar tempo a vaporizarse e a misturarse con ou ar (atraso físico) e de demorar un determinado tempo até se auto-inflamar (atraso químico). Estes atrasos sión designados globalmente por atraso à inflamación. A diferenza entre ou ángulo de cambota do PMS e do início de inxección chama-se avanzo á inxección.

A expansión comeza aínda durante a fase de combustión. Aínda durante ou tempo de expansión, abren-se as válvulas de escape.

O ciclo termina con a fase de escape, onde os gases de combustión son expulsos do cilindro.


BW Bewise Inc. Willy Chen willy@tool-tool.com bw@tool-tool.com www.tool-tool.com skype:willy_chen_bw mobile:0937-618-190 Head &Administration Office No.13,Shiang Shang 2nd St., West Chiu Taichung,Taiwan 40356 TEL:+886 4 24710048 / FAX:+886 4 2471 4839 N.Branch 5F,No.460,Fu Shin North Rd.,Taipei,Taiwan S.Branch No.24,Sec.1,Chia Pu East Rd.,Taipao City,Chiayi Hsien,Taiwan

Welcome to BW tool world! We are an experienced tool maker specialized in cutting tools. We focus on what you need and endeavor to research the best cutter to satisfy users demand. Our customers involve wide range of industries, like mold & die, aerospace, electronic, machinery, etc. We are professional expert in cutting field. We would like to solve every problem from you. Please feel free to contact us, its our pleasure to serve for you. BW product including: cutting toolaerospace tool .HSS Cutting toolCarbide end millsCarbide cutting toolNAS Cutting toolCarbide end millAerospace cutting toolФрезерыCarbide drillHigh speed steelMilling cutterCVDD(Chemical Vapor Deposition Diamond )PCBN (Polycrystalline Cubic Boron Nitride) Core drillTapered end millsCVD Diamond Tools Inserts’PCD Edge-Beveling Cutter(Golden Finger’PCD V-Cutter’PCD Wood tools’PCD Cutting tools’PCD Circular Saw Blade’PVDD End Mills’diamond tool Single Crystal Diamond Metric end millsMiniature end millsСпециальные режущие инструменты Пустотелое сверло Pilot reamerFraisesFresas con mango PCD (Polycrystalline diamond) FreseElectronics cutterStep drillMetal cutting sawDouble margin drillGun barrelAngle milling cutterCarbide burrsCarbide tipped cutterChamfering toolIC card engraving cutterSide cutterNAS toolDIN toolSpecial toolMetal slitting sawsShell end millsSide and face milling cuttersSide chip clearance sawsLong end millsStub roughing end millsDovetail milling cuttersCarbide slot drillsCarbide torus cuttersAngel carbide end millsCarbide torus cuttersCarbide ball-nosed slot drillsMould cutterTool manufacturer.

Bewise Inc. www.tool-tool.com

BW специализируется в научных исследованиях и разработках, и снабжаем самым высокотехнологичным карбидовым материалом для поставки режущих / фрезеровочных инструментов для почвы, воздушного пространства и электронной индустрии. В нашу основную продукцию входит твердый карбид / быстрорежущая сталь, а также двигатели, микроэлектрические дрели, IC картонорезальные машины, фрезы для гравирования, режущие пилы, фрезеры-расширители, фрезеры-расширители с резцом, дрели, резаки форм для шлицевого вала / звездочки роликовой цепи, и специальные нано инструменты. Пожалуйста, посетите сайт www.tool-tool.com для получения большей информации.

BW is specialized in R&D and sourcing the most advanced carbide material with high-tech coating to supply cutting / milling tool for mould & die, aero space and electronic industry. Our main products include solid carbide / HSS end mills, micro electronic drill, IC card cutter, engraving cutter, shell end mills, cutting saw, reamer, thread reamer, leading drill, involute gear cutter for spur wheel, rack and worm milling cutter, thread milling cutter, form cutters for spline shaft/roller chain sprocket, and special tool, with nano grade. Please visit our web www.tool-tool.com for more info.

沒有留言: