2007年10月16日 星期二

Боинг www.tool-tool.com

Bewise Inc. www.tool-tool.com Reference source from the internet.

The Boeing Company
Основана: 1916
Седалище: Чикаго, САЩ
Служители: 166 000
Продукти: самолети, оръжие
Уеб сайт: www.boeing.com

Боинг (The Boeing Company) е водещ американски производител на авиационна, космическа и военна техника. Седалището на компанията е в Чикаго, а нейните основни производствени мощности - в Евърет, близо до Сиатъл. Двете основни подразделения на Boeing са Boeing Integrated Defense Systems, произвеждаща военна и космическа техника, и Boeing Commercial Airplanes, произвеждаща граждански самолети.

История [редактиране]

Компанията е създадена през 1916 г. и през периода до 2000 г. се разраства чрез обединяване на над 10 компании. Най-голямото сливане става през периода 1996-1997 г., когато в Боинг се вливат две мощни компании - МакДонъл Дъглас и Рокуел Интернешънъл.

Развитие на Боинг през периода 1916-1960 г. [редактиране]

През 1927 г. Боинг открива първата си въздушна линия, което е началото на дейността на тази компания в областта на въздухоплаването.

През 1933 г. компанията съдава първия си пънически самолет - В-247, от който модел са изработени 75 екземпляра.

Към компанията Боинг през 1934 г. се влива фирмата Стиърмън, която е създадена през 1926 г.

През 1938 г. е първият полет на първия самолет на Боинг - "летящата лодка" Боинг 314 "Клипър". През същата година компанията започва работа върху самолети, които успешно се използват за нуждите на армията (Модел 307 Стратолайнър). По време на Втората световна война дейността на Боинг е най-вече в производството на бомбардировачи, като в началото на 1944 г. достига до месечно производство от 350 самолета.

След края на войната, поради липсата на такъв пазар, Боинг освобождава от работа около 70 000 работещи в компанията. Въпреки това компанията продължава да разработва модели за нуждите на армията, съвместно с други компании - бомбардировачът В-17 с компаниите Локхийд Еъркрафт и Дъглас Еъркрафт, и бомбардировачът В-29 с компаниите Бел Еъркрафт и Глен Л. Мартин. До настоящия момент Боинг е един от основните производители на стретегически бомбардировачи в света.

През 1947 г. Боинг разработва транспортна версия на В-29 с името В-50 "Сюпърфортрес", а през 1949 г. се появява версията за превоз на пътници В-377 "Стратокрюизър".

През 1950-те години технологията на пасажерските самолети се разива особено стремително и през 1958 г. Боинг създава първия еърлайнер - В-707. Той е създаден на базата на много успешния модел В 367-80 и от първия лайнер компанията произвежда и реализира на световния пазар над 1000 екз. до приключване с производството му през 1991 г. При този модел са разработени различни модикации и през дълъг период от време той е използван и за ВИП-транспорт на държавни глави, включително на президента на САЩ.

В 307 "Стратолайнър"
В 367-80
В 307 "Стратолайнър"
Бомбардирвачът В-17

Бомбардирвачът В-17
Бомбардировачът В-29

Бомбардировачът В-29

В 367-80

В 367-80
В-707 - първият еърлайнер в света

В-707 - първият еърлайнер в света

Развитие на Боинг през периода 1960-1996 г. [редактиране]

През 1960 г. Боинг закупува фирмата Пясеки / Вертол, която е създадена през 1941 г. като ПВ Инджинеринг, след което се преименува на Пясеки Хеликоптър през 1946 г. и през 1956 г. към нея се присъединява фирмата Вертол. Боинг реорганизира тази форма като Боинг Вертол Дивижън и започва производството на хеликоптерите СН-46 и СН-47.

През 1963 г. излиза следващият успешен лайнер на компанията - В-727, от който модел през периода 1963-1984 г. са произведени 1 832 екз. Това е среден клас лайнер и той е много популярен и най-продавания самолет в света до средата на 1970-те години, когато бива изместен от следващия проект на Боинг.

В края на 1960-те Боинг започва производството на най-разпространения в света еърлайнер Боинг 737, от който са произведени множество модификации и общото производсвто е над 5000 бр. Счита се, че и сега на всяка пета секунда в света излита такъв самолет. Първият В-737 е произведен през 1967 г., неговото производство продължава и до днес, тъй като през този дълъг период В-737 претърпява голямо развитие и като модификации.

През периода 1967-1988 г. става производството на две модификации на версията, известна като Оригинал — 737-100 и 737-200.

През 1983 г. започва производството на версията Класик, от която са моделите 737-300, 737-400 и 737-500, като производството им продължава до 2000 г.

От 1997 г. започва производството на версията Ню Дженерейшън, от която до този момент се произвеждат моделите 737-800 и 737-900. Освен това са разработени и варианти за нуждите на армията, луксозни пътувания и т.н.

Още в края на 1950-те и началото на 60-те години Боинг започва изследвания и конструкторска работа по създаване на свръхзвуков пътнически самолет. През същия период започва съвместната дейност между Великобритания и Франция по създаване на европейски свръхзвуков пътнически самолет, която се увенчава с успех и на пазара излиза Конкорд. Също от края на 50-те по подобна програма работи и СССР, като на пазара излиза много подобния до Конкорд модел Ту-144.

В началото на 1970-те години Конгресът на САЩ рязко намалява субсидията за развитие на това направление и развитието на проекта спира до създаването на два прототипа. През 1971 г. Боинг претърпява нов неуспех по отношение участието си в космическата програма Аполо. Също поради ограничаване на средствата и насочване към дрги космически технологии се налага Боинг да направи съкращаване на около 40 000 работници.

Междувременно, пътникопотокът нараства в световен мащаб и възниква необходимостта от създаването на лайнери, които да превозват повече пътници. В това отношение компанията Боинг работи усилено и със създаването на супер-лайнера В-747 Джъмбоджет през 1968 г. стъпва мощно на пазара през 1970 г. В продължение на 35 години, до създаването на гигантския лайнер на Еърбъс А-380, В-747 е най-големият пътнически самолет в света.

В-747 се произвежда в няколко конфигурации и може да превозва до 524 пътници, разположени на два етажа със средна скорост 1046 км/час. До средата на 2006 г. са произведени 1450 самолета от този тип. Предвидено е да прелита без междинно кацане до 13 400 км, т.е. от Ню Йорк до Хонг Конг, или 1/3 от обиколката на земното кълбо. През 1989 г. е извършен опитен полет без пътници, по време на който е прелетяно разстоянието между Лондон и Сидни (18 000 км) за 20 часа и 9 минути.

Актуалната версия на В-747 е с дължина 70,7 м, ширина (с крилете) 64,4 м и височина 19,4 м. В бъдеще се превижда увеличаване на дължината с 3,5 м и намаляване на разхода на 1 км с 3 л; увеличаване на броя на пътниците, а също така на прелитането без кацане до 15 300 км.

В началото на 1980-те години, преди да преустанови производството на В-727, компанията Боинг започва производство на заместващ го модернизиран среден клас трансконтинентален лайнер - В-757. Това е един от много успешните проекти на компанията. Демонстрационният опит е на 19 февруари 1982 г., а масовото производство е от началото на 1983 г. до края на 2004 г. За този период са произведени и продадени около 1050 машини. Този лайнер е значително по-комфортен и по-модерен от В-727 и е предназначен за превоз на около 50 пасажера повече. Става популярен и като най-бързо издигащия се пътнически самолет, с възможности бързо да понесе голямата температурна разлика при летища, намиращи се в горещ климат и отрицателната температура на въздуха на 11 000 м височина.

През август 1982 г. Боинг започва производството на модела В-767 - следващия след В-747 си модел със широко тяло, т.е. за превоз по-голям брой пътници по най-натоварените линии. До този момент са развити 4 модификации на този модел и са произведени над 950 машини.

През 1990-те години на пазара на лайнери възниква интерес към междинен модел, обединяващ качествата за интерконтинентални прелети на В-747 и по-евтиния модел с широко тяло В-767. Ето защо Боинг конструира модела В-777 най-общо в два варианта - за трансконтинентални полети (най-често на 5 000 км) и за интерконтинентални полети (най-често над 8 000 км). Пробният полет на новия самолет е през лятото на 1994 г., а от юни 1995 г. той е в масово производство. От различните версии до сега са произведени 550 машини. По отношение на капацитета си от гориво, вариантите на модела са най-общо 3 - А) за разстояние 7 200 - 9 500 км; В) за разстояние 10 700 - 14 300 км; С) за разстояние 14 800 и повече км.

Хеликоптер СН-46 (Морски рицар")

Хеликоптер СН-46 (Морски рицар")
Хеликоптер СН-47 (Топъл вятър)

Хекоптер СН-47 (Топъл вятър)
Боинг Воинг 727-200 на Сън Каунтри Еърлайнзли

Боинг Воинг 727-200 на Сън Каунтри Еърлайнз
Боинг 727-200 на фирмата ДиЕйчЕл

Боинг 727-200 на фирмата ДиЕйчЕл
Воинг 737-300

Воинг 737-300
Б-737 - бизнес-джет за 50-100 пътници

Б-737 - бизнес-джет за 50-100 пътници
В-737 - тренировъчен самолет

В-737 - тренировъчен самолет
Боинг В-767 на Sobelair
Боинг 747-200 на авиокомпанията Еър Франс

Боинг 747-200 на авиокомпанията Еър Франс
Боинг В-757 на Finnair
ir
Боинг В-767 на Sobelair

Боинг В-767 на Sobelair
Боинг В-777-200

Боинг В-777-200

Развитие на Боинг след 1996 г

Боинг В-757 на Finna
Боинг В-767 на Sobelair

. [редактиране]

Отпечатък върху това развитие дава присъединяването на компаниите МакДонъл Дъглас и Рокуел Интернешънъл.


BW Bewise Inc. Willy Chen willy@tool-tool.com bw@tool-tool.com www.tool-tool.com skype:willy_chen_bw mobile:0937-618-190 Head &Administration Office No.13,Shiang Shang 2nd St., West Chiu Taichung,Taiwan 40356 TEL:+886 4 24710048 / FAX:+886 4 2471 4839 N.Branch 5F,No.460,Fu Shin North Rd.,Taipei,Taiwan S.Branch No.24,Sec.1,Chia Pu East Rd.,Taipao City,Chiayi Hsien,Taiwan

Welcome to BW tool world! We are an experienced tool maker specialized in cutting tools. We focus on what you need and endeavor to research the best cutter to satisfy users demand. Our customers involve wide range of industries, like mold & die, aerospace, electronic, machinery, etc. We are professional expert in cutting field. We would like to solve every problem from you. Please feel free to contact us, its our pleasure to serve for you. BW product including: cutting toolaerospace tool .HSS Cutting toolCarbide end millsCarbide cutting toolNAS Cutting toolCarbide end millAerospace cutting toolФрезерыCarbide drillHigh speed steelMilling cutterCVDD(Chemical Vapor Deposition Diamond )PCBN (Polycrystalline Cubic Boron Nitride) Core drillTapered end millsCVD Diamond Tools Inserts’PCD Edge-Beveling Cutter(Golden Finger’PCD V-Cutter’PCD Wood tools’PCD Cutting tools’PCD Circular Saw Blade’PVDD End Mills’diamond tool Single Crystal Diamond Metric end millsMiniature end millsСпециальные режущие инструменты Пустотелое сверло Pilot reamerFraisesFresas con mango PCD (Polycrystalline diamond) FreseElectronics cutterStep drillMetal cutting sawDouble margin drillGun barrelAngle milling cutterCarbide burrsCarbide tipped cutterChamfering toolIC card engraving cutterSide cutterNAS toolDIN toolSpecial toolMetal slitting sawsShell end millsSide and face milling cuttersSide chip clearance sawsLong end millsStub roughing end millsDovetail milling cuttersCarbide slot drillsCarbide torus cuttersAngel carbide end millsCarbide torus cuttersCarbide ball-nosed slot drillsMould cutterTool manufacturer.

Bewise Inc. www.tool-tool.com

BW специализируется в научных исследованиях и разработках, и снабжаем самым высокотехнологичным карбидовым материалом для поставки режущих / фрезеровочных инструментов для почвы, воздушного пространства и электронной индустрии. В нашу основную продукцию входит твердый карбид / быстрорежущая сталь, а также двигатели, микроэлектрические дрели, IC картонорезальные машины, фрезы для гравирования, режущие пилы, фрезеры-расширители, фрезеры-расширители с резцом, дрели, резаки форм для шлицевого вала / звездочки роликовой цепи, и специальные нано инструменты. Пожалуйста, посетите сайт www.tool-tool.com для получения большей информации.

BW is specialized in R&D and sourcing the most advanced carbide material with high-tech coating to supply cutting / milling tool for mould & die, aero space and electronic industry. Our main products include solid carbide / HSS end mills, micro electronic drill, IC card cutter, engraving cutter, shell end mills, cutting saw, reamer, thread reamer, leading drill, involute gear cutter for spur wheel, rack and worm milling cutter, thread milling cutter, form cutters for spline shaft/roller chain sprocket, and special tool, with nano grade. Please visit our web www.tool-tool.com for more info.

沒有留言: